Inlägg: 1860820
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}:
Inte lätt att förstå hur dom tänker... OS och VM borde spelas så sällan så det verkligen var efterlängtat när det dök upp! Och då skulle naturligtvis alla ligor släppa sina spelare eller ännu hellre göra speluppehåll... som jag ser det en winwin för alla inblandade!
Inte lätt att förstå hur dom tänker... OS och VM borde spelas så sällan så det verkligen var efterlängtat när det dök upp! Och då skulle naturligtvis alla ligor släppa sina spelare eller ännu hellre göra speluppehåll... som jag ser det en winwin för alla inblandade!
+ 3