Inlägg: 1860832
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: "Gunderson kommer ju inte att spela för Brynäs i OS så frågan är enkel."
Kan så vara och nu är det väl inga av de största hatobjekten med i tre kronor i OS. Men tänk dig ett skräckexempel P** Le**n, Ant** He***n och And**** Jä***n i tre kronor. Då dämpas nog patriotismen en del :-)
(Hoppas jag inte näthatade nu)
Kan så vara och nu är det väl inga av de största hatobjekten med i tre kronor i OS. Men tänk dig ett skräckexempel P** Le**n, Ant** He***n och And**** Jä***n i tre kronor. Då dämpas nog patriotismen en del :-)
(Hoppas jag inte näthatade nu)
Gunderson kommer ju inte att spela för Brynäs i OS så frågan är enkel.