Inlägg: 1863051
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Fuck yes! Kändes läbbigt att inte få utdelning på alla megachanser. Äntligen!
+ 6
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
dAVydov:
Riktigt bra andra halva av perioden och riktigt skönt att det är Brynäs som gör mål i slutskedet av en period.
Riktigt bra andra halva av perioden och riktigt skönt att det är Brynäs som gör mål i slutskedet av en period.