Inlägg: 1864820
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Vuollerim: Ohhhh jösses vad skit Clarke får i Cmore studion. Han har verkligen satt sig själv i en omöjlig sits
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
kennys: HELVETE jag hade på 4:an och missade detta för när reklamen var över så var det fokus på DIF!
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Äh såklart dom pratar om Clark, det har blivit en snackis. Släpp det nu och fokusera på matchen.