Inlägg: 1867480
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Clarence: Play in är 50/50. Lagen som hamnar där kommer vara ungefär lika bra som Brynäs. Kommer handla om dagsform. Men optimisten inom mig säger att Brynäs trots allt klarar det.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Peja: Störst möjlighet till avancemang om de skulle få möta Luleå, kanske. Eller vad sägs om revanschmöte med HV? SAIK tror jag dessvärre betyder rätt så säker respass. Om vi nu spekulerar Play in alltså.