Inlägg: 1868077
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Det är inte Fernströms fel. Han vet om att han inte håller på SHL-nivå och måste ha trott att att det var ett prank när "Bilhandlar-Steffe" ringde och bad om hans tjänster. Vi har inte haft en sämre målvakt sedan Björn Bjurling...
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Bara jag som tyckte det såg ut att vara offside på växjös mål?
Brodecki gör en dragning innan blå så att den andra växjöspelaren hinner över blålinjen
Brodecki gör en dragning innan blå så att den andra växjöspelaren hinner över blålinjen