Inlägg: 1868363
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Davey85: Svårt att vara förbannad på Fernström. Han har fått en uppgift som är långt över hans förmåga. Är synd om grabben. Däremot de som kastar in honom till lejonen, de visar riktigt dåligt omdöme. Nåt som gör att deras roll i föreningen bör kunna ifrågasättas.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{5915}: Håller med dig om Fernström. Han är inte bättre och klart han tar chansen att spela med Brynäs när den dyker upp.
Grov felvärvning. Tycker synd om killen.
Grov felvärvning. Tycker synd om killen.
+ 6
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{5915}: Det är tyvärr på den nivån att det blir frustrerande för utespelarna.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Rautio var sjuk enligt GD. Helvetes vad spelare går och blir sjuka hela tiden. Jag har inte varit sjuk på flera år. WTF.
+ 5