Inlägg: 1868540
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Peja: Helt ärligt nu. När Honken spelade i Brynäs sist. Var han inte rätt dålig då?
”Alla” tackade ju för hans år i klubben.
Ska man då ta in han två? år senare ” bara för att det är en gammal hjälte”
Hur hade det låtit om han gjort samma som LF?
MV problemet uppkom ju rejält när Pecka blev sjuk. Att då hitta någon som kan komma dagen efter är nog inte lätt. Men den nye verkar ju ha meriter iaf.
Bara hoppas att han kan göra underverk.
”Alla” tackade ju för hans år i klubben.
Ska man då ta in han två? år senare ” bara för att det är en gammal hjälte”
Hur hade det låtit om han gjort samma som LF?
MV problemet uppkom ju rejält när Pecka blev sjuk. Att då hitta någon som kan komma dagen efter är nog inte lätt. Men den nye verkar ju ha meriter iaf.
Bara hoppas att han kan göra underverk.
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Peja: Precis! Bengtzens egoism förstör många av våra 90-talisters känslor för Brynäs.
Undrar om han erbjuder Bäckström ett kontrakt?
Undrar om han erbjuder Bäckström ett kontrakt?