Inlägg: 1870747
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
munkas: Så länge Rautio är hel så känner jag mig tryggare med honom i slutspelet än vad jag gjorde inför förra säsongens slutspel. Jag tycker han har gjort en ganska klart bättre grundseriesäsong 17/18 än 16/17.
Men om Fernström står är det givetvis lika bra att lämna WO. Dels för att det kan bli pinsamt, men också för att slippa lägga ut dyra resekostnader.
Men om Fernström står är det givetvis lika bra att lämna WO. Dels för att det kan bli pinsamt, men också för att slippa lägga ut dyra resekostnader.
+ 3
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
munkas: Eller så krigar vi oss till en plats 6 och Frölunda hamnar på plats 3 och så tar vi dem i kvarten :) Fullt möjligt!
Växjö vs Fernström i kvarten. Hujeda mej...