Inlägg: 1874083
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge: Du och även jag är nöjd med dagens insats. Alla vet att Karlskrona är seriens bästa bortalag....
+ 4
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge: Ser framför mig när du och BZ står där på ute rinken och ser Väsby-Brynäs.. 56 personer på kaffe bänken. Div 2 är inte långt ifrån om klubben blir behandlad såhär. Allvarligt sluta va nöjd. Vakna upp!
+ 4
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge: honken inte spelat match på 11 månader! Hur rostig ska inte han va enligt dina analyser?
+ 1
Var det tillräckligt kort för dig?