Inlägg: 1874536
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Peja: Vad jag tänkte mer på var att om det handlar om för mkt personkemi så kan det bli konstiga val ibland, jag menar vid en anställningsintervju så tar man hänsyn först till kompetens, sen hur man fungerar i grupp...det är väl en balansgång det där med att värva spets och samtidigt skall det vara en bra människa!
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Peja: Det finns väl fler sätt än att personligen försöka känna värvningar ”på djupet”, man kan ju använda kontakter, scouter etc.
Bara för att BZ säger att han har för vana att försöka känna dom på djupet så innebär väl inte det att han uteslutande går på sitt eget omdöme och helt förkastar vad scouter/kontakter har att säga.
Bara för att BZ säger att han har för vana att försöka känna dom på djupet så innebär väl inte det att han uteslutande går på sitt eget omdöme och helt förkastar vad scouter/kontakter har att säga.
Det stämmer säkert i vissa fall, typ Henrik Larsson, men knappast i alla.