Inlägg: 1875847
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
KulaShaker: Bra Rautio...kollar in Leksandsmatchen nu, han är duktig i Leksand Robin Rahm sen han kom dit, ett lyft för laget!
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
KulaShaker: Bra jobbat av en medioker andramålvakt, måste man ändå medge.. :-)
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Finns garanterat ett gäng backar i Brynäs som är mer överbetalda än Sunken. Ska man jämföra så borde både Larsson, Ersson och Fälth få betala för att få istid.