Inlägg: 1876394
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978:
Hur kan detta j-a SKAIK få spela som de gör och inte få några tvåor? Sen är Robertsson den coach jag ogillar mest av alla.
Härligt att Fernström fick hålla nollan, bra match. Defensiven är stark och har varit så några matcher, kan produktionen framåt lossna kanske det kan bli ett kul slutspel..
Hur kan detta j-a SKAIK få spela som de gör och inte få några tvåor? Sen är Robertsson den coach jag ogillar mest av alla.
Härligt att Fernström fick hålla nollan, bra match. Defensiven är stark och har varit så några matcher, kan produktionen framåt lossna kanske det kan bli ett kul slutspel..
+ 3