Inlägg: 1876396
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: JAAAAAAAAAAAAAAAAAA 2-0 och Brynäs vinner en kämpaseger Härligt Fernström du höll nollan. Tack för kaffet och skönt att slå SAIK :) <3 <3 <3
+ 6
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Leonardo: Härligt, vi tar tillbaka vår hemmaborg och vi gör det mot Skellefteå som ”sparkade” Melin.Viktigt inför slutspelet.
Tre snabba:
- Fernström gör en jättemarch. Nu tar vi hand om honom!
- Jensen lite mer på G. I love it!
- Vår nya 1:a dominerar och Pslushaj verkar trivas ihop med Boken.
nNä nu får det bli lite ost o vin med frugan...
Tre snabba:
- Fernström gör en jättemarch. Nu tar vi hand om honom!
- Jensen lite mer på G. I love it!
- Vår nya 1:a dominerar och Pslushaj verkar trivas ihop med Boken.
nNä nu får det bli lite ost o vin med frugan...
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Leonardo: Kvällen är räddad 👍👍👍 Fernström är kung det har jag alltid sagt 😇👑👑😂😂😂😉
+ 9
