Inlägg: 1877968
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: det sjuka är att jag tror det är en inställningsfråga . Vi har alla sett vad som finns i laget . Om dom vill .
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Jan Grismöbel: Japp det var länge sedan jag såg vad som finns i detta laget förutom ett skitspel!
+ 1
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Jan Grismöbel: Men i så fall är då den delikata frågan varför de inte "vill"??
+ 1