Inlägg: 1878179
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Leonardo: Wallson, vad har han egentligen bevisat, många tjatar om honom, men för mig hade skaik vunnit oavsett vem som stått i båset, så bra lag hade de då, så jag är inte övertygad om hans storhet.
+ 6
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Honken: Helt rätt. De dominerade med Forsberg och de fortsatte att dominera med Wallson. Det laget var ett självgående tåg som var bättre än något annat lag i SHL. De hade fått bygga på sin spelidé med samma lag redan i ett antal säsonger och det kulminerade i två raka SM-Guld.
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
För mig känns Brynäs IF som en vilsen förening inför framtiden. Med en organisation som i nuläget inte riktigt vet vilka knappar man ska trycka på. Allt såg i alla delar så rätt och lätt ut för bara ett knappt år sen, men idag sitter klubbledningen där åter med en bister realitet i famnen. Och säkert finns det många frågor som flyger omkring. Varför gick allt så snett och fel den här gången då?
+ 5