Inlägg: 1878233
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Ser att många efterlyser Hans Wallsson som ny huvudtränare. Absolut är det en kompetent tränare men jag personligen vill absolut inte se honom. Han är så väldigt mycket SAIK och SAIK är nog det lag som toppar min ”hatlista” om man får vara 13 år igen. Kanske omogen tanke av undertecknad men jag hade inte jublat om han skulla skriva på för oss, snarare sucka.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Skandal. Han är ju den bäste kommentatorn.
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/A2QgwM/westberg-far-inte-kommentera-sm-slutspelet
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/A2QgwM/westberg-far-inte-kommentera-sm-slutspelet
+ 12