https://www.svenskafans.com/hockeyzon/foreningsdemokratin-ar-starkare-ar-ledningen-584287.aspx
Inlägg: 1878359
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Synpunkter på den här, någon som är initierad?
Länkar:
https://www.svenskafans.com/hockeyzon/foreningsdemokratin-ar-starkare-ar-ledningen-584287.aspx
https://www.svenskafans.com/hockeyzon/foreningsdemokratin-ar-starkare-ar-ledningen-584287.aspx
+ 2
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
KulaShaker: Det det var en debattartikel i gd också. Någon som fattar vad som menas? Det finns inga konkreta punkter på vad Brynäs har gjort för förändringar.