Inlägg: 1879043
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Brynäsgubbe: Play in finns inte, nu är det åttondelsfinaler. Gillar du det inte så titta inte då. Jag är trött på allt negativt gnäll. Nu kör vi klart säsongen och ser möjligheter istället för att bara gnälla tycker jag. Luleå är inte omöjliga och Lakers passar oss bra. Nu Gävlar är det bara att köra!!!!
+ 14
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{8399}: Du har så rätt. Serien är historia och nu är det nya förutsättningar. Se framåt och åtminstone ge 100% i 60 minuter.
Förlorar vi ändå så köper jag det, då har vi gjort det bästa vi kan.
Förlorar vi ändå så köper jag det, då har vi gjort det bästa vi kan.
+ 6
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{8399}: Ja... Lakers PASSADE oss bra. För någon månad sedan.... Nu finner jag inget passande motstånd till Brynäs i vår högsta serie...
+ 1