Inlägg: 1882126
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Rumpelstiltskin: Shit vilka monster Växsjö har. Vi ser ut som P11 i jämförelse!
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Liiite skillnad på Brynäs lag och Växjös ..hoppas folk fattar det och inte sågar oss vid fotknölarna..j20 mot Växjö kan väl bara sluta på ett sätt om inte miracle on ice inträffar
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{8302}: Ja speciellt många sargdueller vinner vi sällan ändå....PP nu då...fart, fart Brynäs är det enda vi kan knäcka Växjö med