Inlägg: 1882242
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Solklar tvåa på Sundqvist.
Solklar tvåa på Shinnimin för vänsterjabben. Pinsamt om cMore-studion endast pratar om Sunkrn vilket Sanny faktiskt gjorde nu!
Ang Rahimis på Jensen tycker jag den är svår.
Vill nog gärna se en repris framifrån Jensen. För på tv-bilderna tycker jag inte den är så farlig.
Hade varit tjurig om en av våra spelare åkt ut på den.
Solklar tvåa på Shinnimin för vänsterjabben. Pinsamt om cMore-studion endast pratar om Sunkrn vilket Sanny faktiskt gjorde nu!
Ang Rahimis på Jensen tycker jag den är svår.
Vill nog gärna se en repris framifrån Jensen. För på tv-bilderna tycker jag inte den är så farlig.
Hade varit tjurig om en av våra spelare åkt ut på den.
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Fåfängan sanny kan åter igen inte kommentera shiminans divingar.
Han framstår ju som en parodi på sig själv.
Han framstår ju som en parodi på sig själv.
+ 1