Inlägg: 1882887
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Leonardo: Tror jag säkert...😀
Hade gymnastik i gymnasiet på Borgis tillsammans med Virus som gick i Fackskolan (som det hette då).
Hockeybockey på schemat för dagen på Strömvallen, dags att sätta ihop två lag.
Det blev Virus ensam mot 8 gymnasister.
Ingen av oss fick nån gång låna bollen, utom när vi tvingades plocka ut den ur egen målbur...😊
Hade gymnastik i gymnasiet på Borgis tillsammans med Virus som gick i Fackskolan (som det hette då).
Hockeybockey på schemat för dagen på Strömvallen, dags att sätta ihop två lag.
Det blev Virus ensam mot 8 gymnasister.
Ingen av oss fick nån gång låna bollen, utom när vi tvingades plocka ut den ur egen målbur...😊
+ 3