Inlägg: 1884385
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Jan Grismöbel: jepp, dom mörkar också för hockeynämnden. Rahimi fick böter som visade sig att han tjänar 150-200k i mån, Welch fick böter som visade sig tjäna 50-100k. Växjö mörkar, Brynäs fans vet bäst. Borde anmäla det!
+ 1
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Judas11: welch 50- 100 k låter ju djävligt troligt . Vem försöker du inbilla ?
Ingen i denna bok . Lämna nu snälla . . Vi är inte intresserade i sagor . Å rena lögner .
Ingen i denna bok . Lämna nu snälla . . Vi är inte intresserade i sagor . Å rena lögner .
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Judas11: Haha men är du allvarlig judas 😂 Rahimi var jagad av alla toppklubbar och valde Växjö för att han fick mest pengar där. Aldrig att han sitter på under 200k, alltså aldrig. Welch också.. 50-100? 1:a april är inte ännu. 150-200 skulle jag gissa.
Växjö har garanterat den dyraste truppen av alla lag, och det med marginal. Alltså utan tvekan.
Växjö har garanterat den dyraste truppen av alla lag, och det med marginal. Alltså utan tvekan.
+ 11