Inlägg: 1884410
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Mrassarson: hur då? Slutade salmela med hockeyn och kom tillbaka när han såg sin chans till OS spel? Och för knappt några pengar alls? Jag säger det igen, jag_skriver_fakta. Jag vet att fakta ogillas starkt här
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Judas11: Salmela var/är en legoknekt som bara spelade där han fick bäst betalt . Å Köpsjö har ju ett helt lag med knektar . Lönebeskedet skickas från Växsjö kommun hus .
+ 1