Inlägg: 1884986
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{4783}:
Jag har aldrig påstått att Plastsjö har lägre budget än brynäs men ni här inne påstår att vi inte spelar på lika villkor, att vår budget är skyhögt större än er, att vi (till skillnad från er) får massor av kommunalt stöd och att vi lånat pengar av kommunen!
Jag har däremot sagt att det troligen skiljer marginellt mellsn klubbarna och att Plastsjös budget ligger på 42 mkr
Sen blir jag lite provocerad av att upprepade gånger kallas idiot av en av Sveriges största företagsledare och gjorde även jag sanning en ren gissning: att brynäs inte gav många kronor för gavlerinken...? Det vet jsg såklart inte
Jag lägger också ner nu och lämnar er att fortsätta vältra er i självömkan och önskar er lycka till i fortsättningen!
(helst inte i år då jag hoppas att hårdplast spöar murket trä)
Jag har aldrig påstått att Plastsjö har lägre budget än brynäs men ni här inne påstår att vi inte spelar på lika villkor, att vår budget är skyhögt större än er, att vi (till skillnad från er) får massor av kommunalt stöd och att vi lånat pengar av kommunen!
Jag har däremot sagt att det troligen skiljer marginellt mellsn klubbarna och att Plastsjös budget ligger på 42 mkr
Sen blir jag lite provocerad av att upprepade gånger kallas idiot av en av Sveriges största företagsledare och gjorde även jag sanning en ren gissning: att brynäs inte gav många kronor för gavlerinken...? Det vet jsg såklart inte
Jag lägger också ner nu och lämnar er att fortsätta vältra er i självömkan och önskar er lycka till i fortsättningen!
(helst inte i år då jag hoppas att hårdplast spöar murket trä)
Tycker det här mest börjar likna pajkastning och inget jag är direkt intresserad av. Jag tar hellre en saklig diskussion också men tycker det borde ske i en annan del av forumet. Sen är det ju du som kommer in och börjar kasta ur dig en massa påstående om att brynäs fått gavlerinken och påstår att växjö skulle haft en mindre spelarbudget bara genom att gå på skatteverkets siffror där ju mycket inte redovisas. Det känns oseriöst tycker jag.
Jag slutar diskussionen här, den här tråden handlar ju faktiskt om brynäs säsong. Ni kan väl starta en egen diskussion i er del av forumet så får vi se hur många som kommer dit ;)