Inlägg: 1885435
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Skepparn: Brynäs hade klart med 2 världsklasspelare som hade gjort säsongen oförglömlig men de planerna blev saboterade av föreningarna som skulle förlora mest av alla på NHL-spelarnas inträde - nämligen de som aldrig producerar några egna. Då menar jag inte främst Växjö, det fanns andra fula fiskar som var betydligt mer fanatiska i sin strävan att beröva svenska hockeyfans möjligheten att uppleva världsklasspelare live.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Peja: synd att NHL spelare inte fick chansen under lockouten. Växjö hade då steven stamkos på G. Vilken fröjd det hade varit att se