Inlägg: 1885447
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Tror vi åker ut idag och att det i slutändan kommer vara rättvist sett till hur matchserien sett ut.
BZ jobbar på Clark och Hajen inför kommande säsong. Utöver det är Danielsson klar. Att ha de tre kommande sösong skulle betyda mycket. Utöver det tror jag våra ungdomar kommer ta ytterligare ett steg, Boqvist d.ä tror jag kommer fullkomligt explodera kommande sösong. En ny målvakt av hög kvalitet kommer värvas in samt att vi gör oss av med ”dödkött” (Rögle kanske är intresserade av att få hem Liljewall?). Mest intressanta är dock tränarfrågan, vem tror ni tar över? Eller fortsätter Sjödda?
BZ jobbar på Clark och Hajen inför kommande säsong. Utöver det är Danielsson klar. Att ha de tre kommande sösong skulle betyda mycket. Utöver det tror jag våra ungdomar kommer ta ytterligare ett steg, Boqvist d.ä tror jag kommer fullkomligt explodera kommande sösong. En ny målvakt av hög kvalitet kommer värvas in samt att vi gör oss av med ”dödkött” (Rögle kanske är intresserade av att få hem Liljewall?). Mest intressanta är dock tränarfrågan, vem tror ni tar över? Eller fortsätter Sjödda?
+ 2
Steen-värvningen var mer suspekt, då blev det helt plötsligt okej att ta in NHL-spelare för att täcka upp för skadade spelare. Nästan som att det ställningstagandet uppmuntrade till vissa spelare att bli skadade, för visst fan hade Brynäs blivit snäppet vassare om fjärdecentern blivit skadad och ersatt av Bäckis...