Inlägg: 1885952
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Judas11: Alltså KHL är svåra att konkurrera med lönemässigt. Niklas Svedberg till exempel tjänar 11 miljoner och de bäst betalda i ligan runt 50 miljoner. Sen betalar de knappt skatt heller.
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{8399}: Tänkte mest på NLA. Men visst, om en spelare kunde få uppemot 8 miljoner kr is SHL, hade det funnits betydligt större chans att stanna än att gå till KHL (som inte är CSKA eller SKA)
+ 1