Inlägg: 1890847
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Auchinleck: Visst var vi det. Men han drog ju ett exempel på hur snabbt det kan gå. Djufgården var i Final mot HV, två säsonger senare åkte de ur...
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{6984}:
Du kände inte av ironin alls...? 😃
Vi är inte långt ifrån där vi var för drygt 10 år sedan. Utan Mora och Karlskrona hade vi kunnat bli tvungen att bumpa KS-tråden i år.
10, 10, 5, 10 är en rad som gör att man borde fundera mer över sakernas tillstånd i föreningen långsiktigt.
Omtag. Reboot. Nystart.
Vad får vi istället? En trött chat...
Du kände inte av ironin alls...? 😃
Vi är inte långt ifrån där vi var för drygt 10 år sedan. Utan Mora och Karlskrona hade vi kunnat bli tvungen att bumpa KS-tråden i år.
10, 10, 5, 10 är en rad som gör att man borde fundera mer över sakernas tillstånd i föreningen långsiktigt.
Omtag. Reboot. Nystart.
Vad får vi istället? En trött chat...
+ 1