Inlägg: 1890887
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Inkazar: Håller med dig jag blev än mer orolig efter att tittat på det klippet med Wikegård! FAN det är ute lätt att vara Brynäsare!
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: När "Wikegård" nämnde Timrå & Mora, då först fattade man, juste fan, vi lirar ju SHL till hösten :D
Brynäs & degradering? Det låter inte ens logiskt i mina öron :)
Brynäs & degradering? Det låter inte ens logiskt i mina öron :)
+ 4