Inlägg: 1891610
Sv: Inför shl 18/19
pjåtor: Ja jag vet inte jag alls vad som finns i tränarväg ledigt att få som skulle vara bra för Brynäs, man skulle haft en lista :) Men vi skulle behöva en coach
Svarskommentarer
Sv: Inför shl 18/19
Leonardo: Jag fortsätter tjata om Rönken :)
Men han har ju varit borta så länge nu så han kanske har tappat det...
Men han har ju varit borta så länge nu så han kanske har tappat det...