Inlägg: 1891631
Sv: Inför shl 18/19
Liljewall lämnar och skönt att man inte förlängde med Sundqvist. Inget riktigt oväntat.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: Inför shl 18/19
Rodrigo: Officiellt att Liljewall lämnar alltså. Då måste jag hålla det jag lovade för några månader sedan 😁
+ 7
Sv: Inför shl 18/19
Rodrigo: Trist med Ikonen. Bra med Sunken. Han är Kunglig, men allt gott kommer till ett slut.
Granström verkar bli kvar alltså.
Granström verkar bli kvar alltså.
Sv: Inför shl 18/19
Rodrigo: Om man hade fått starta trådar så hade nästan en hyllningstråd till Sunken varit på sin plats. Vilken hjälte!
Snacka om att ha varit med oss i både motgång och medgång.
Snacka om att ha varit med oss i både motgång och medgång.
+ 5