Inlägg: 1891635
Sv: Inför shl 18/19
dAVydov: Han drog ju igång Leos lekland och äger väl fortfarande 20% ihop med sin kompanjon. Etablerar verksamhet i Tyskland i år.
Svarskommentarer
Sv: Inför shl 18/19
KulaShaker: Där ser man. Hittade intervju från 1,5 år sen där han hintade om att han var sugen på att kliva ner i båset igen. Den som lever får se...
Sv: Inför shl 18/19
Där kom PMet! Liljewalls kontrakt bryts. Men inget om Palushaj eller Clark. Mao försöker man fortfarande där.
Edit: inget om Paille heller. Vet inte om vi ska se det som positivt eller om man är väl optimistisk då
Edit: inget om Paille heller. Vet inte om vi ska se det som positivt eller om man är väl optimistisk då
+ 1