Inlägg: 1891666
Svarskommentarer
Sv: Inför shl 18/19
Inkazar: Fälth hade väl högsta lönen i Brynäs, så det borde räcka till en stark förstaspade! Stannar Simon behövs en back till men helst 2....hur vart det med Oskarshamns Johansson?
Sv: Inför shl 18/19
Inkazar: ja håller med. Om nu berra blir kvar så tycker jag att vi har sjukt bra backsidan redan nu.
Gunderson-Bertilsson
Lundgren-Boqvist
Kilström-Ersson
Larsson
Gunderson-Bertilsson
Lundgren-Boqvist
Kilström-Ersson
Larsson
+ 1
Båda dom lönerna är mycket pengar om jag förstår saken rätt. Fälths lön skulle räcka till en ny keeper. För Rautio var inte gratis när han kom heller.