Inlägg: 1891782
Svarskommentarer
Sv: Inför shl 18/19
Kan någon förklara för mig hur Lena Sundqvist kan få kommentera varenda omgång i slutspelet?
Enligt mig en av de absolut sämsta kommentatorerna på hela Cmore. Att hon dessutom uttalar Skellefteå som Skellefteeeee och Luleå som Luleeeeee tycker jag visar brist på anpassningsförmåga. Tror flera än folk i Norrbotten har ett innehavande av Cmore.
Enligt mig en av de absolut sämsta kommentatorerna på hela Cmore. Att hon dessutom uttalar Skellefteå som Skellefteeeee och Luleå som Luleeeeee tycker jag visar brist på anpassningsförmåga. Tror flera än folk i Norrbotten har ett innehavande av Cmore.
+ 9
Sv: Inför shl 18/19
Enaranger: Oavsett så skulle det inte vara så konstigt, Timrå har tagit sig till SHL och måste satsa direkt precis som Mora kommer att göra med spets....det visar sig snart....
Signaturen Putte skrev så här.
"Anders Lindbäck ska enligt rykten spela i Timrå nästa säsong"