Inlägg: 1891791
Svarskommentarer
Sv: Inför shl 18/19
Petter gillar jag. Men jag tycker det är helt otroligt att man ger Lena störst förtroende av alla kommentatorer när det finns flera bättre alternativ. En sån som Patrik Westberg som blivit jättehyllad av TV-Publiken får inte ens 1(!) enda match i slutspelet.
Antar att det är för att Cmore ska uppnå någon form av kvinno-kvot. Hade man skrivit detta på twitter hade man ju varit mordhotad av någon feminist vid detta läget.
Antar att det är för att Cmore ska uppnå någon form av kvinno-kvot. Hade man skrivit detta på twitter hade man ju varit mordhotad av någon feminist vid detta läget.
+ 6