Inlägg: 1891944
Sv: Inför shl 18/19
Vad tror ni om ondrej kase från Anaheim? Formstark 22åring skapligt hårda skott bra sikte? Han är free agent! Skulle vara drömmen
Svarskommentarer
Sv: Inför shl 18/19
Stuffbon: Jag följer ju Anaheim rätt nära. Han kommer aldrig spela SHL, han är alldeles för bra. Bidrar med mycket energi och fart. Kase kommer spela i Ducks.
Sv: Inför shl 18/19
Enligt prospect är många Brynäsare kontrakt lösa till nästa säsong bl.a. alcen och gunderson