Inlägg: 1891963
Sv: Inför shl 18/19
{2064}: Nä, vi tappade ju Rödin och Scott. Den sistnämnde ersattes aldrig på förhand, men vi hade ett jäkla flyt att Jensen blev klart bättre än förväntat.
Svarskommentarer
Sv: Inför shl 18/19
Skrubben: Jo men det går inte att göra 1:1 jämförelser. Vi tappade Scott o Vrana men fick Jensen o Grana.
Dessutom fick vi Zaborsky, Clark och Paille men tappade väl bara Rödin (om vi tittar på nyckelspelare)
Bredare och spetsigare lag än året innan.
Dessutom fick vi Zaborsky, Clark och Paille men tappade väl bara Rödin (om vi tittar på nyckelspelare)
Bredare och spetsigare lag än året innan.