Inlägg: 1892443
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
Fattar inte varför alla typ räknar med alla Palushaj blir kvar. Ser han i varenda uppställning. Enligt mig är han en klass över alla andra och borde vara aktuellt att få drömanbud från t.ex. KHL.
Lika bra att ställa sin sig på att han lämnar och istället bli riktigt positivt överraskad OM han nu skulle stanna.
Lika bra att ställa sin sig på att han lämnar och istället bli riktigt positivt överraskad OM han nu skulle stanna.
+ 6
Sv: Silly season 18/19
Ove Myling: Det skall alldeles oavsett bli spännande att se vart han hamnar och om Hajen blir kvar och andra värv som skall få oss att trilla av stolen :) Många andra lag skall ju också köpa och satsa på spets!, hamnar han i Växjö spyr jag!
Sv: Silly season 18/19
Ove Myling: Jag speciellt när Bz svarar att han håller på att FÖRSTÄRKA laget...Då kan man inte byta ut de producerande spelarna mot andra. Fast som jag skrivit förr. Bättre målvakt som förstaspade skulle göra stor skillnad för vi tappade så pass många poäng under serien på grund av just dåligt målvaktsspel att vi gott kunde ha hamnat topp 6 den här säsongen om vi haft en målvakt i tex Ericssons kaliber..
+ 4
Vidare tror/hoppas jag att Asklöf lånas ut nästa säsong. Han kan utvecklas i allsvenska och komma tillbaka nästa år och ersätta någon, typ Alcén, vars kontrakt går ut då.
Eftersom BZ pratar om en massa spelare i chatten så tolkar jag det som att fler fw ska in i laget.
Så på fw-sidan kan det bli följande:
Palushaj - förlängs
Clark - ersätts av Danielsson
Öhlund - ersätts av Kellman
Ikonen - ska ersättas
Liljewall - ska ersättas
Palushaj, Kellman, Danielsson
Boqvist, Jensen, Ny
Ny, Blomqvist, Mannberg
Alcén, Granström, Nilsson
Bjurström, Westfält, Paille/Asklöf