Inlägg: 1892464
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
{6984}: Om man ska leka lite pettis-bif med tanke på Clark-ryktet. Detta är, som jag tror, best case scenario-lag:
Lindbäck/Eriksson
Rautio
gunderson - Bertilsson
Kihlström - Boqvist
Andersén - Lundgren
Ersson - Larsson
Palushaj - Kellman - Rensfeldt
Boqvist - Scott - Danielsson
Jensen - Westfält - Blomqvist
Bjurström - Granström - Mannberg
Nilsson - Alcén - Asklöf/Paille
PP1
Gundersson
Granström
Palushaj
Kellman
Rensfeldt
PP2
Boqvist
Jensen / Blomqvist
Boqvist
Scott
Danielsson
BP1
Bertilsson
Kihlström
Granström
Mannberg
BP2
Andersén
Lundgren
Westfält
Blomqvist
Lindbäck/Eriksson
Rautio
gunderson - Bertilsson
Kihlström - Boqvist
Andersén - Lundgren
Ersson - Larsson
Palushaj - Kellman - Rensfeldt
Boqvist - Scott - Danielsson
Jensen - Westfält - Blomqvist
Bjurström - Granström - Mannberg
Nilsson - Alcén - Asklöf/Paille
PP1
Gundersson
Granström
Palushaj
Kellman
Rensfeldt
PP2
Boqvist
Jensen / Blomqvist
Boqvist
Scott
Danielsson
BP1
Bertilsson
Kihlström
Granström
Mannberg
BP2
Andersén
Lundgren
Westfält
Blomqvist
+ 1