Inlägg: 1893043
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
Forsberg 1978: Ja varför skulle inte Ludde platsa?? Fråga istället vad vi har för nytta av dussinspelare som Nilsson, Mannberg, Granström, Jensen.... Hade ju hellre haft Rensfeldt, Rohdin, Molin och Larsson.
+ 3
Sv: Silly season 18/19
Forsberg 1978: Bra med lite tyngd i en av toppkedjorna. Exempelvis tillsammans med Danielsson som inte är någon fysisk spelare direkt.