Inlägg: 1894569
Sv: Silly season 18/19
Tycker faktiskt det här "målvaktskryptot", ja inkluderat även utespelarna, börjar bli smått tragikomiskt. En upprepad förslags- och gissningstävlan där den ena efter andra tänkbara lyfts upp på tapeten - för att i nästa andetag behäftas med förbehåll och tvivelaktigheter...
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
ellis: Det är väl bättre det än att det är knäpptyst? Du är ju en av dom med minst tålamod under silly season.