Inlägg: 1896397
Sv: Silly season 18/19
mikenomad: Härligt att ha er tillbaka! Ni har en spännande backuppsättning, men den är inte mogen för SHL tyvärr....
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
{2064}: Ja nu kommer det ju att bli kul att läsa härinne till hösten.
Annat än dessa ändlösa debatter om småsaker.
Nu blir det tjöt mellan olika supportrar.
Alltid uppskattat👍
Annat än dessa ändlösa debatter om småsaker.
Nu blir det tjöt mellan olika supportrar.
Alltid uppskattat👍