Inlägg: 1897095
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
Peja: 5 bra värvningar tycker jag men varit rätt hårda ord mot Jocke också angående dessa värvningar. Bara Lilja som förväntas ta en påats högt upp i hierarkin men ändå går folk bananas.
Sv: Silly season 18/19
Peja: Absolut härdsmälta.
Men man räknar nog med attteänarna ska kunna utveckla spelarna.
Kan Sjödda detta med våra spelare?
Har sagt länge nu.
Det absolut viktigaste för Brynäs utveckling framåt, är att få in en ny modern röst, som kan sätta eld i röven på framförallt våra ” äldre” spelare.
Men även kunna ingjuta mod i våra yngre spelare.
Det är det enskilt viktigaste.
Men man räknar nog med attteänarna ska kunna utveckla spelarna.
Kan Sjödda detta med våra spelare?
Har sagt länge nu.
Det absolut viktigaste för Brynäs utveckling framåt, är att få in en ny modern röst, som kan sätta eld i röven på framförallt våra ” äldre” spelare.
Men även kunna ingjuta mod i våra yngre spelare.
Det är det enskilt viktigaste.
+ 1
Ser förresten att Brodecki lämnar Växjö. Han verkar vara aktuell för LHC.