Inlägg: 1897266
Sv: Silly season 18/19
Judas11: Komiskt att det alltid "råkar" läcka ut från Växjö-håll att andra klubbar har budat högre på spelarna ni värvar. Men om ni vill inbilla er att Burström har drömt om att spela för er sedan barnsben så får ni väl göra det...
+ 9
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
Peja: Växjö är SHLs bästa klubb just nu. Det lockar spelare oavsett om ni försöker inbilla er nått annat
+ 1