Inlägg: 1897267
Sv: Silly season 18/19
Skrubben: Fascinerande att Capitals väljer att kontraktera Ikonen. Självklart värt för honom att ta chansen, det är en "once-in-a-lifetime opportunity" för honom. Vad är status på deras AHL-lag vad gäller kontrakterade spelare, toppspelare etc? Behöver de bredden?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
Peja: Kolla på Washington på EP, under fliken dept chart. Ser inte fullsmetat ut på RW iaf.
Sv: Silly season 18/19
Peja: Satte morgonkaffet i halsen - Ikonen till Caps! Mycket oväntat - jag trodde på NLA eller något liknande.
+ 1