Inlägg: 1897297
Sv: Silly season 18/19
{8399}: Ok. Om fler klubbar var som Växjö så skulle vi snart vara på dekis rejält i landslagssammanhang. Det är min åsikt.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
Davey85: Nästa naturliga steg skulle vara att det dyker upp lag som "Red Bull Almtuna" eller nåt i den stilen. Jag vet inte om jag skulle gilla den utvecklingen.
Även om man vill vinna titlar så måste man även bidra till Svensk ishockeys utveckling i form av en bred undomsversamhet och eventuellt även en damsektion, även om den är av sekundär betydlese i mina ögon. Fast HAR man en damsektion så skall den givetvis underhållas och skötas på ett bra sätt. Annars kan man likagärnalägga ner.
Även om man vill vinna titlar så måste man även bidra till Svensk ishockeys utveckling i form av en bred undomsversamhet och eventuellt även en damsektion, även om den är av sekundär betydlese i mina ögon. Fast HAR man en damsektion så skall den givetvis underhållas och skötas på ett bra sätt. Annars kan man likagärnalägga ner.
+ 2