Inlägg: 1898309
Sv: A proposito de nada
{8399}: Blir Berra kvar har vi en så sjukt jävla bra backuppsättning! Berra, Gunde och Andersén är backar för ett första backpar i alla SHL-lag. Lundgren och Kilström går in i alla andra par och Ersson håller för ett tredje par alla dagar i veckan. Lägg sedan på Larsson som har potential och kanske också en av de största backtalangerna på länge i Boqvist på det och det ser vansinnigt bra ut!
+ 13
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
moment22: Jäklar vad konstigt det känns när Rickard Wallin sitter och klagar på filmningar och fult spel i tv :)
+ 7