Inlägg: 1898505
Sv: A proposito de nada
mk: Ta en titt på stuffbons historik innan du försvarar honom. Merparten av inläggen består av ”Någon som vet något om nyförvärv”. Tror du verkligen han skulle behöva fråga så hela tiden om han hade information inifrån?
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
atilla: Kan så vara.
Jag väljer inte att dissa nått förrän det visar sig vara fel bara.
Sen får man göra som man vill..
Jag väljer inte att dissa nått förrän det visar sig vara fel bara.
Sen får man göra som man vill..
+ 2