Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1899135
Sv: Silly season 18/19
Enligt media är Thuresson är på marknaden. Någon som vet varför han inte aktuell för Malmö? Han skulle jag gärna se om det ska in två forwards, men han kanske är för dyr..
+ 4
Svarskommentarer
Sv: Silly season 18/19
Zzz: Jag hade gärna sett Thure hos oss tillsammans med Palushaj, men det är förmodligen för dyrt. Han kommer bli riktigt välbetald om han återvänder till Sverige.
+ 3